WSPARCIE I POMOC TECHNICZNA
kamery samochodowe - wideorejestratory jazdy
AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA I INNE PLIKI DO POBRANIA
Pomoc techniczna (podaj nr fabr. produktu):
E-mail: info@essa.com.pl
Tel.: 17 857-58-30 (pon.-pt. w godz. 13-16)
UWAGA! – Polskim wsparciem i pomocą techniczną są objęte produkty FineVu pochodzące tylko z naszej dystrybucji (ESSA), zakupione u nas lub u współpracujących z nami sprzedawców (mają kartę gwarancyjną ESSA). Do weryfikacji produktu wymagamy podania numeru fabrycznego i dowodu zakupu w Polsce. Nie oferujemy wsparcia dla produktów pochodzących z innego źródła i kraju.
Jak zainstalować nową wersję oprogramowania systemowego lub aktualizację bazy danych fotoradarów?
W rejestratorach, które nie mają łączności Wi-Fi, oprogramowanie systemowe i bazę danych fotoradarów należy pobrać z tej strony na dysk komputera / laptopa. Po rozpakowaniu wyodrębniony plik z oprogramowaniem należy skopiować na komputerze / laptopie (nie w smartfonie) do głównego katalogu karty pamięci, która była już wcześniej używana w aktualizowanym urządzeniu. Po włożeniu karty do czytnika w rejestratorze i uruchomieniu go (po włączeniu stacyjki zapłonu) instalacja oprogramowania rozpocznie się automatycznie. W przypadku rejestratorów wyposażonych w łączność Wi-Fi, oprogramowanie systemowe i bazę danych fotoradarów można aktualizować na dwa sposoby: tak jak wyżej, instalując z karty pamięci oprogramowanie pobrane z tej strony, lub aktualizując oprogramowanie online bezpośrednio w aplikacji smartfona bez konieczności pobierania plików na dysk komputera. UWAGA! – Nigdy nie wkładaj karty pamięci, którą używasz w rejestratorze do czytnika kart w smartfonie lub tablecie. Aktualizacje oprogramowania pobieraj i kopiuj na kartę pamięci tylko w komputerze stacjonarnym lub laptopie.
Pobierz:
Produkt archiwalny – kontynuowane wsparcie techniczne i aktualizacje.
Pobierz:
Produkt archiwalny – kontynuowane wsparcie techniczne i aktualizacje.
Pobierz:
Produkt archiwalny – kontynuowane wsparcie techniczne i aktualizacje.
Aplikacja "FineVu Wi-Fi"
Aplikacja „FineVu Wi-Fi” umożliwia obsługę smartfonem wideorejestratorów FineVu wyposażonych w Wi-Fi, które nie obsługują funkcji w chmurze. Zapewnia dostęp poprzez Wi-Fi do głównych funkcji, takich jak: podgląd obrazu na żywo, przeglądanie i pobieranie nagrań, ustawienia rejestratora, pobieranie i instalowanie aktualizacji oprogramowania.
Aplikacja „FineVu CLOUD & Wi-Fi” współpracuje tylko z wideorejestratorami FineVu, które są przystosowane do obsługi funkcji w chmurze FineVu. Umożliwia obsługę do 4 rejestratorów poprzez Wi-Fi oraz zdalny dostęp poprzez sieć komórkową do zarządzania usługami w chmurze, podglądu na żywo i powiadomień „push” dla 1 bezpłatnego konta z 1 urządzeniem.
Obie aplikacje są dostępne w języku polskim dla smartfonów z systemem iOS i Android.
Aplikacja "FineVu CLOUD & Wi-Fi"
Odtwarzacz wideo "FineVu Player"
Odtwarzacz wideo „FineVu Player” umożliwia komfortowe oglądanie na komputerach Mac i Windows filmów nagranych przez wideorejestratory FineVu (oprócz GX4K na Windows). Umożliwia pobieranie na dysk komputera oddzielnych filmów z przedniej i tylnej kamery w oryginalnej jakości. Nagrania można przeglądać według listy zawierającej wszystkie pliki lub według folderów zapisanych na karcie. Odtwarzacz „FineVu Player 4K” dla komputerów z systemem Windows jest przeznaczony do odtwarzania nagrań tylko z rejestratora GX4K.
Pobierz:
- Wymagany system operacyjny Windows 10 /64Bit lub nowszy.